Merhabalar kızlar üzülerek yazıyorum😔 kızım 6 aylık hamile olduğumu öğrendim bebeğim daha çok küçük emziriyorum zararı varmıdır emzirmeye devam mı etmeliyim doktora henüz gitmedim kimseye de söyleyemedim hamile olduğumu kendimi hiç hazır his etmiyorum çevrenin tepkisi yüzünden😔