Merhaba güzel anneler size bişey sormak istiyorum. 16 Şubat yumurtlama gününde eşimle birlikteliğimiz oldu ilişki sonrası yaklaşık 1 saat kalkmadan sağıma dönüp uzandım. Bunca zaman bir belirtim yoktu adetime 5 gun var bugün sabah test yaptım erken gebelik testi negatif çıktı. Hamilelik yok dedim ama akşam üstü bir bulantı başladı bir sıcak basması sonra sahur hazırlayayım dedim acıktım yani tuhaf bir bulantı canım sucuklu yumurta istedi yaptık eşimle yumurtayı görür görmez bir midem bulandı tadına bile bakamadım bir burnuma koktu sofradaki hersey koktu burnuma iştahım gitti tamamen bişey yiyemedim ve bulantım hala devam ediyor bu durum da kafamı karıştırdı aranızda yaşayan varmı böyle bişey