herseyguzelolacak6 Kızlar selam Ankarada rahim filmi çekimi için tavsiye edeceğimiz yer var mı ? Ben muhtemelen anestezili çektiririm dayanamam diğer türlü lütfen yakın zamanda çekilenler nerde ve ne kadar çektirdiyse bilgi verirse sevinirim
elf006 herseyguzelolacak6 Merhaba! bn çektirdim lokman hekim etlikte hsg için 20000 tl vermiştim 4 ay önce live hosbitalda çekmediklerini söylediler lokman hekim akay 24 bin civarı medikana hastanesi 23 civarı fiya vermişti şimdi zam gelmiş midir bilmiyorum anestezili fiyat bunlar anestezisiz düşünürsen devlet hastanesi mantıklı
Sezei herseyguzelolacak6 çukurambarda matrix görüntüleme merkezi var yda centere çok yakın tavsiye edebilirim geçen sene anestezili 10.000 ödedik bu sene ne kadardır bilmiyorum googledan araştırabilirsiniz aslında çok yer var ama ben matrixe gittim çokta memnun kaldım
herseyguzelolacak6 Sezei peki telefonla arayıp mı randevu arıyoruz ? Her hangi bi doktora mı gidiyoruz yoksa onlar mı yönlendiriyor teşekkür ederim bu arada
Sezei herseyguzelolacak6 telefonla arayıp randevu oluşturabilirsiniz onlar yardımcı oluyor size zaten müsait günleri bildiriyorlar ben denizhan deniz hocaya çektirmiştim