Bugün 26 Şubat 18 Şubat adet oldum 6 gün sürdü bazen parçalı geliyordu 24 Şubat bitti adetim ama bel ağrım başladı normalde adet olunca bel ağrısı olmaz bende sadece karın ağrır ama iki gündür çok bel ağrısı var bugün daha da arttı alt karnımda ağrıyor adet olupta hamile olduğunu öğrenen varmı yada bi yakını böyle olan varmı şuan gece 3 buçuk çok bel ağrısı var ayakta uzun duramıyor adet oldum diye umudum da yok yani olabilir mi acaba böyle bişe mümkün mü