İlk gebeliğimde böyle bir planım yoktu. Kendi sancımla 12 saat sonra 4 cm açılmam oldu. Doktor da suni sancı verdi. Ve ben o sancıya sadece 5 dk dayanabildim. Hayatta yaşamak istemediğim bir acı. Doktora hemen bana epidural yapmasını söyledim. Risklerinden bahsetti.( işte ıkınma aşamasında hissizliğin devam etmesi doğumu zorlaştırabilir) tabi o an onu dinleyecek durumda değildim. Epidural yapıldım. Zaten belime vurulan iğneyi bile hissettmedim suni sancı acısından. İğneden sonra inanılmaz güzel bi his geldi. 2 saat her şey çok güzeldi. Sonra yavaşça acı hissetmeye başladım. Çatala aldılar. Açıkçası o kısımlar flu bende😂 ama doğdu bebek. Dikiş atılırken tüm acıyı hissediyordum. Doktorumdan beni bayıltmasını istedim. Uyandığımda pijamalarımla yatağımdaydım😃