Merhaba bugün doktor kontrolüm vardı devlet hastanesi takipliyim en son 31haftada gelmiştim herşey çok normaldi gelişimi bir hafta öndeydi bebeğin ikili taramamda detaylı ultrasonda doktor hiçbir sorun görmemişti herşeyi çok iyi demişti bebekte aşırı hareketli normalde şuan 33+4um bugün ilk defa nst girdim ama açtim ve gün içinde çok hareketli olduğum için bebek sanirim uyuyordu hareketsiz çıktı sonra kendi doktorum olmadığı için başka bir doktora sıra verdiler doktor ultrasonda baktı ve 31 hafta gibi duruyor bebekte gelişim geriliği var dedi hamilelegimin başında pek çok sorun yaşamıştım ve azda olsa sigara kullanmıştım bunu da duyunca ha evet sigaradan dedi bende bıraktım çok oldu dememe rağmen hiç dinlemedi bende yanlış olcmus olabilirim ultrasondan randevu al bide onlar baksın dedi akşamda acile gel tekrar nst baksınlar dedi. Bir çocuğum daha var ateşi çok yüksek bütün gün onunla ilgilendim yemek yiyemedim bebek uyuyor heralde dedim ama pek oralı olmadı. Neyse akşamüstü acile gittim tekrar nst yaptılar oradaki doktor da bence bir problem yok ama neden böyle dedi anlamadım dedi ağlamaktan mahvoldum çocuğu besleyemedim mi acaba diye şimdi yarın o doktor beni geri çağırdı kan ve idrar sonuçlarıni al dedi gitsem mi bilemiyorum yine canımı sıkacak bişey derse diye korkuyorum kendi doktorum da haftaya kadar yokmuş ne yapmam lazım burada okudum gelisim geriliginden erken doğum yapanlar olmuş bebekte herhangi bir risk olurmu karnımda aniden bir sıkıntı yaşar mı farketmezsem ya diye içim içimi yiyor diğer çocuğum hasta ona bile odaklanamadim lütfen bı akıl verin