Kızlar selam, bugün öğleden beri karnımın sağ kısmında sadece belli bir bölgede gerilip çekilme ve acı hissi yaşıyorum. Her nefes alışımda bile o bölgede ağrı oluyor sanki gerilip acıyor hareket ettiğimdede ağrı oluyor bu durum gebelikte normal mi acaba endişelenmeli miyim?