zzeyneperz defnoloj hayır yaptırmadım fetal dna temiz gelince, detaylı ultrason vaktini beklemek istedim.
zzeyneperz selos1 doğum oldu mu acaba ne yaptınız konuşmuştuk sizinle hikayemiz aynı bende detaylı ultrasona gireceğim iki haftaya kadar fetal dna testim temiz gelince detaylı ultrasonu beklemek istedim.
ikibebeklioluyorum zzeyneperz kesin alınması gerekiyor muymuş , çünkü benim ilk hamileliğimde de bana da söylemişlerdi ense kalınlığı olarak değil de veri olarak, hani yaşım 32 diye ama ben yaptırmadım bence birkaç doktora daha danışın derim
zzeyneperz ikibebeklioluyorum doktorum bu ense kalınlığı ölçüsünde kesinlikle alınması lazım diyor. Genetik bir hastalık mı, sendrom mu ona bakmak istiyor. Ama ben işlemden korktum birde sonucu öğrenince bir şey değişmeyecek her şey Allah’tan olduğu için vermedim 🤲🏻
ikibebeklioluyorum zzeyneperz ilk kızımda beni de çok zorladı 700 de 1 ihtimal için bide diyor niye sen olmayasın niye 700 ün içinde olmayayım dedim. Zaten detaylı ultrasonda her şey belli oluyor. Dediğin gibi bu sıvı aldıranların geneli sıkıntı yaşıyor sonrasında