nafiye66 folikasit ile hamileliğin bir bağlantısı var mı bilmiyorum bildiğim kadarıyla folikasit kullanmakta ki amaç bebekte oluşacak anomalileri önlemek . Ben iki çocuğumda öncesinde normal multivitamin kullanıyordum vitaminlerimi desteklemek adına içlerinde folikasit de oluyo zaten hamile kaldıktan sonra normal folikasite geçtim. İkisinde de pregnom kullandım içinde bulantıyı hafifletmesi için zencefil de var