gulcingnlts Merhaba kızlar aranızda yeniyim 13 haftalık hamileyim doktor ultrasonda yüzde 51 erkek dedi sınra pişman oldu sen birşey alma şakın 16. Hafta da söylücem bazı kızlar klitoristen oluşur dedi . Böyle birşey başına gelen var mı ? 13 hafta da erkek diyip sonra dan kız dediği . Yani doktor başta erkek diyip sonra kız da olabilir demesi kuşkuya düşürdü beni
Seranne gulcingnlts Canım bana da 11 haftada benziyor ddi ben inanmıyorum herkesin hemen hemen değişmiş ama doktorun sana bar olan herkes için geçerli olan bir yüzdelik vermiş%51 zaten ya %50 kızdır %50 erkektir
Mel0s gulcingnlts benim doktorumda hic solemdi 16 haftaya kadar cnki riske grmek istemedi snra once kiza benzio dedi ama kesin dgil dedi snraki haftada erkek dedi hala ole degsmedi🤗