maviportakal_ nesrinyldscvsgl oioi aldım ben ilk başta önemli değil aslında tabak ama bence kaşık silikon iyi oluyor ağız kenarını tahriş etmemek için bence
Havin49_ nesrinyldscvsgl çok gereksiz oğlumda heves edip aldım hiç kullanmadım normal bi kase ve tatlı kaşığı kullandım
_gecekusu nesrinyldscvsgl ben normal tabak kullandım sadece bebeğim kaşığı ısırıyor damakları acımasın diye silikon kaşık aldım sonradan onu da bıraktım normal tatlı kaşığından devam
dilaradoyan nesrinyldscvsgl marka almadım. Hoşuma giden ne varsa onu aldım zaten çok kullanmadı büyükler gibi kaşık tabakla yemeye heves ediyorlar