Kızlar benim şu an kanamam var ilk başta kahverengi akıntı gibi duruyordu pazartesi günü doktorum her şey yolunda dedi ama şu an kanamam var çok yoğun değil lavaboya gittim idrarımı yaparken kan geldi aynı durumu yaşayan var mı ikizlere gebeyim lütfen aynı durumu yaşayan var mı sürecini normal tamamlayan var mı çok korkuyorum