fidanlar Merhaba bir hafta içinde sezaryene giricem. Şimdilik ameliyat doktorum bora özgün gözüküyor. Daha önce bora beyde sezaryen olan var mı? Ya da muayenesi onda olan?
Srphll1 Merhaba ben de Şehir Hastanesine gidiyorum. Sezaryen olduğunda kendi doktorumuz girmiyor muymuş ? 😕
nevinkfl077 Sezeryan doğumda da normal doğumda da o an hangi doktor nöbetçiyse o doktor giriyor diye duydum kendi doktorumuz girmiyormuş