Kızlar benim saçım bakır. Kullandığım boya palette yoğun bakırdı. Yarın doktoruma bitkisel boyayı soracağım ama yinede içim rahat etmeyecek muhtemelen. Aklımda iki seçenek var. Ya tek seferlik bitkisel boyayla saçımı kendi rengine boyayıp bırakacağım ya da kınayı deneyip kınayla devam edeceğim. Yardımcı olur musunuz. Boyadan kınaya geçen baya gördüm sosyal medyada. Sizin bir bilginiz var mıdır? Eşimde ailemde herkes beni turuncu görmeye çok alıştı. Herkes kahverengi yapma diyor. Sizce ne yapmalıyım?