feyzaaltunakyuz Bat 2-3 Mart bişi bugün sabahdandır vajina üstünde ağrı var nasıl desem sanki iğne batırıp çekiyorlar gün içerisinde bir kaç kere oldu hamilelik belirtisi olabilir mi ?
tubiide feyzaaltunakyuz benimde 1 Mart bugün bana da oldu aynısı internette Progesteron düzeyinde yaşanan bu değişimler, dokuların oluşmasına, kasların kısalıp uzamasına etki ettiğinden dolayı, rahimde batma hissi meydana gelebilir yazıyor
buseenur Bende aynı durumu yaşıyorum normalde dün regl olmam gerekiyordu olamadım bugünde olmazsam test yapıcam am kaşıkda ağrı göğüs ağrım var karnım şiş sert ve akıntım var