Kızlar selam iyi geceler bugün 34 haftalık olmuştuk kontrole gittim yaklaşık iki aydır bebek kendini bir yerde toplayıp duruyordu meğer bu sancıymış ilk gebeliğimde hiç yaşamadığım için bilememiştim. Doğuma girecek doktoruma gittim bugün kontrole vakit yaklaştığı için 2400 kg haftasıyla uyumlu sorun yok dedi bende sancılarımdan ve bebeğin aşırı aşağıda olmasından bahsettim. Alttan bakalım dedi 1 cm açılman var dedi nst’de 2 kere orta düşük seviye sancı çıktı progesteron başlattı günde iki olacak şekilde yürümeyeceksin cinsel ilişki vs yasak dedi 🫠 Ya bir 37 yi görsem hayırlısıyla sağlıklıysa 🫠🫠🫠 Yarın hastane çantamı hazırlayacağım, ne olur ne olmaz artık ne yapalım 🫠 Sizde durumlar nasıl var mı böyle açılmayla 38 39 görenleriniz 🙏🏻