Kızlar ben şuan 24 haftandayım ve doktor değişikliği yaptım yeni gittiğim doktor eski sezaryen yerimin tam birleşmediğini söyledi yani içerde açık var o yüzden en geç 38 haftayı bekleyebiliriz dedi asla ağır kaldırma uzanma ıkınma hatta hapşırma dedi daha önce başına gelen var mı ? Ve 6 ay gittiğim doktor bunu nasıl görmemiş anlayamıyorum. Önce karnımdan baktı bi açıklık gördü sonra vajinal baktı baya açık kalmışım çok garip gerçekten detaylı usgde bile görmediler tek risk bebek büyüdükçe 30. Haftalardan sonra yırtılma olabilir iç kanama olabilir dedi