irmkkck Kızlar merhaba sabah da başlık açmıştım 15. Haftaya gireceğim bu tanı koyuldu bu durumda olan anne adayları şu an kontrollerinde neler yaşıyor , nelere dikkat ediyor ve doktor takibinde neler diyor bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız 🙏🏻
atesvesu irmkkck 7.haftalarda aynısını söyledi doktor ama doğuma kadar geçebilir de gecmeyebilir de dedi çok şükür şuan 31.haftayi bitirdim geçti devam etmedi ama coraspirin kullanıyorum
tdrmss irmkkck merhaba iki damarımda da çentik var benim 21. Haftamda öğrendim detaylı ultrasona girdiğimde ben biraz geç kalmişim Normalde coraspirin başlıyorlar erken haftalarda olursan malesef bana yapılacak bı durum yoktu hiç bir tedavi vs yapilmadi sadece takip ediyorlar düzenli şekilde tansiyonumu olcuyorum haftada 3 4 Damarda çentik görülmesi bebek gelişim geriliği görülebilir demek ileri haftalarda veya erken doğuma sebebiyet verebiliyor Muş gelişim geriliği görüldüğü için Ama çok şükür ki şuan 28. Haftamdayım problem hala devam ediyor olsada bebeğim gayet sağlıklı ilerliyor hayırlısı olsun
irmkkck gizemerim Bana aspirin başladı ama tuzlu yememeye de dikkat etmek gerekiyormuş sanırım diyet yapacağım buna göre inşallah düzelir hepimizinki size nelere dikkat etmeniz gerekiyor denildi ?
gizemerim Bana bir şey demedi doktor senlik değil tansiyonuna dikkat et dedi sadece ama kendi doktoruma daha gitmedim
irmkkck atesvesu Çok şükür zamanında sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bende de şimdi aspirine başlandı umarım faydası dokunur, sebebi hakkında bir şey demedi.
atesvesu irmkkck bunun bir sebebi yok canım bu üçüncü gebeliğim diğer iki gebelikte asla böyle birşey duymamıştım darısı inşallah senin başına ilacı düzenli kullan tuzlu çok yeme basın agrirsa özellikle boyundan gelen bir ağrı olursa mutlaka tansiyon takibi yap kafaya da çok takip sinir stres yapma inşallah seninki de geçici bir durumdur
damlayl Benimde 12haftalık sağ uterde centik diyor ama bana bir.sorun var demedi raporda yazıyordu internete baktığımda detaylı ultrasonn zamanı düzeliyormus
irmkkck atesvesu İnşallah bu ikinciği gebeliğim ilk gebeliğim dış gebelikti 8 ay sonrasında Rabbim umudum yokken bir anda nasip etti sağlıcakla kucağıma alırım inşallah çok teşekkür ederim 🙏🏻
irmkkck tdrmss Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin, illa her bebekte gelişim geriliği erken doğum olacak diye bir şey yok sonuçta ben de dün çok endişelendim ama dikkat edip tevekkülden başka yapılacak bir şey yok ben de ucundan yakalamışım herhalde aspirin 16. Haftadan sonra kullandırmıyorlarmış dediğiniz gibi
gizemerim irmkkck 22. Haftadayım tek taraflı çok hafif var dedi doktor bebeğimin gelişimi de şuan 1 hafta önde gidiyor kafana takma kapanabilir ama kontrol ettir dedi ben yinede kafama taktım biraz
irmkkck gizemerim Maşallah hep böyle devam etsin gelişimi hafifse zaten doktorunuzun ona göre düşündüğü bir şey vardır benim belirgin olduğu için aspirin başlandı 35. Haftaya kadar kullanacağız dedi şu an bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu bizde de inşallah bir sıkıntı olmaz insan ister istemez kafasına takıyor
gizemerim irmkkck inşallah devam eder teşekkür ederim sizde inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız insan ister istemez takıyor kafaya