rabisssk hiç birşey olmuyor canim benim 2. Gebeliğim ve sürekli saç boyuyan insanim ayricada kuaförüm ilk gebeliğim de abartısız 6 kere boyanmıştır saçlarım ve boya dediğimde açma islemide var ve 5 haftalikken boyattım şuan 15 haftalık daha 3 saat önce saçlarım boyandı tekrar sadece açık alanda olman lazım kokusu etkiler diye vs saçına bone takarsan hiç birşey olmaz