esinozkoc Merhaba güzel anneler, hamilelikte illadin burun açıcı sprey kullanan var mı? Grip geçiriyorum şu an ve burnum tıkanıyor geceleri uyuyamıyorum. Öneriniz nedir kullanan var mı?
ttmom esinozkoc ben Stemar kullanıyorum iyi geliyor. Deniz tuzu içeriyor. Oğlum için almıştım. Hamilelikte kullanımı uygundur yazıyor.
yagizinannesii esinozkoc ben çok tıkanık olduğum zaman İliadin kullanıyorum. Doktorum kullanabilirsin dedi. İlk gebeliğimde otrivine kullanmıştım. Bir problem yaşamadım
dilaradoyan esinozkoc illadin önerilmiyor hamilelikte. Sadece doğal deniz okyanus suyu gibi şeyler kullanılabiliyor. Yani benim doktorum bu şekilde yönlendirdi. Tıkanıklık boyutuna göre yine doktorunuza danışın
Yaradanisterse Doğal ve tamamen zararsız eczaneden izotonik burun spreyi alın deniz suyu spreyi.. bana çok iyi geliyor çözüyor burnumu. Nefesimi açıyor bence diğer ilaçları kullanmayın.
badhomian nazofix kullan onlar yasak askm bide nazal yıkama yap tuz ve karbonatla normale dönüceksin 1 ay mohvolmuştum bunlar geçirdi
Yaradanisterse esinozkoc bron sept diye bir şey benim okyanus spreyi 100 ml bana iyi geliyor burun temizliyor yumuşatıyor. Kimyasal ürün kullanmayın.
Melike88_ @"esinozkoc bu burun tıkanıklığı bende maalesef haftalardır var sırf bu yüzden kbb dra gittim ilaç kullanamayacağımı bitkisel bir burun spreyi vereceğini söyledi (Nasatol) devamlı değil ama tıkandıkça sıkıyorum olmadı nane yağı damlatıyorum yakama o da iyi geliyor