alpinannesii44 Kızlar 19 haftadayım 2.gebelik normalde 2-3 haftadır hissediyorum ama bugün hissetmedim çikolata yiyip uzandım bekliyorum hala bi endişelendim başına gelen varmı
gamzeeymen yorulduysan bu ara biraz geç hareket edebilir bebiş endişelenme hareket edicektir daha kücük