Hanımlar 31+5 im 3. Gebeliğim bu hafta doktorumu değiştirdim çünkü sezeryanı üniversite hastanesin de yapacaktım normalde özelde talipliyim doktor muayene bacağın boyunun 2 hafta geriden geldiğini söyledi önceki doktorum hiç böylr durumdan bahsetmedi sadece biraz ufak diyordu beni bu doktor perinataloğa yönlendirdi zaten tüm detaylı testleri yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı böyle deyince üzüldüm eşimde abilerin de hatta büyük kızım da bacak boyları beline göre daha kısa biz eşimle bundan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz kızım şuan yaşıtlarından uzun eşim 182 sadece bel kısımları bacağa göre daha uzun bu saatten sonra perinataloğa gitsem hiç bir şey değişmeyecek öyle değil mi kilosu baş çevresi karın çevresi haftasıyla uyumlu amniyob sıvı yeterli başka hiç bir sorunum yok sizce gitmeli miyim