2 aşılamam da tutmadı zaten ikincide görümcemin doğumu için ertesi gün Türkiye’ye uçtuk orda da hiç oturamadım beklemiyordum zaten tutmasını üzüldüm ama şimdi dün rahim filmi çektirdim her şey çok iyi,olması gerektiği gibi yarın aşılamam var o kadar hevesim ve umudum yok ki…Amh değerim yüksek olduğu için doktorum tüp bebek de yapmıyor ohss riskinden dolayı umutlarım iyice yerlerde olursa aşılamayla olmazsa da bu hayatta en çok istediğim şeyden vazgeçeceğim.(Almanyada yaşıyorum ve çocuk esirgeme kurumu için burda şartlar baya sert 3 odalı ev istiyorlar 2 odayı anca buluyoruz zaten) maddi durumumuz iyi yanlış anlaşılmasın iyi olmadan çocuk yapmak değil amacımız off arkadaşlar ne diyorsun diyebilirsiniz ama bu sefer anneme bile aşılama yaptırdığımı söylemediğim için sizle dertleşmek istedim kelimeleri bile toplayamadım. Affedin.