Ftmn123- adet tarihinin geçmesini bekleyin bence çünkü adet tarihiniz gelmeden test yaparsanız negatifi görme ihtimali var stres yaparsınız o yüzden bence gününüzün geçmesini bekleyin çünkü ben adetimden bir gün sonra test yaptigimda çok silik bir çizgi ile pozitifi görmüştüm yani bence bekleyin