ucuncugeliyo Ben 40 gun lohusaliktan 1 yil sonra adet gormeye basladim iki dogumumda da. Herkes de farklidir ama bazilaru bi ay sonra direk baslar olmaya
biryolculuk ucuncugeliyo baya uzun bir surecmis canım evet kişiden kişiye değişiyor gerçekten , sanırım 40 tan sonra kanama olması hala rahmin kendini toparlamadığı anlamına geliyor
biryolculuk eslemoms evet 40 tan sonra da devam eden var, doğum dan sonra bana kan ilacı verdiler acaba kullansamıydım diye düşünüyorum şuan , biraz kullandım sonra bıraktım
hurremintorunu biryolculuk ya 3 yıl oldu pek de hatırlamıyorum ama sanırım düzenliydi 1-2 gün oynayabiliyordu tabi
Mrsakar Sezeryan sonrası 40 gün kanamam olmuştu neredeyse o bitti , tam 1 ay sonra reglim geldi ve düzen hiç şaşmadan öyle devam etmişti