sym_yc bende öyle inanıyordum kilo bile almadım 4 kg fazla ile 36+4 te doğuma girdim iki gün önce rutin kontrolde bağırsak genişlemesi fark edildi doktorum 1 saat sonra sezeryanla aldı kızlarımı çok şükür ki gelişimleri tamamlamıştı sadece birez küçük doğdular birisi 2660 birisi 2510 doğdu küvezi girmediler şükürler olsun 1 gün sonrada çıktım hastaneden plandaki gibi olmadı hiç, yanımızda hastane valizleri bile yoktu eşim ve annem ben doğumdan çıktıktan sonra yetiştiler eve eşyaları almaya gitmişlerdi bebişler doğduktan sonra onları karşıladılar :)