pablola korkulacak bi durum yok merak etmeyin. Birde bebeğiniz doğduktan sonra bebeğinizin kan grubuna bakılacak . Eğer sizinle aynıysa yani (-) negatifse tekrar iğneye gerek kalmayacak ama bebeğin kan grubu (+) pozitifse SİZE tekrar aynı iğneden yapılacak. Buda diğer hamileliklerinizi korumak adına . Biraz yakabilir