hatice99x 3. Günümdü bugün. İlk gün hiç sorun yoktu. Gece halsizleştim ve bana birden uyku geldi horul horul uyumuşum. Sabah 8.30 da kalktım. Kolumda bi ağrı, acı vardı ama normal bi acı ve tüm kolum değil sadece iğne yeri. İş yapmama engel durum yoktu. Ama en ufak dokunmada acıyodu. Morarmış gibi yani. Bugün 3. Gündü ve hiç acı falan yoktu.