Eloyla tubico muzu dilimleyip üzerine tahin dök öyle yemeni öneririm. Mide yanmama en iyi gelen şey buydu. İlaç bile iyi gelmemişti bana.
sadecoffe tubico ben ilkinde de ikincisin de de çok çektim gaviscon içiyordum etki etmez oluyordu son zamanlarda artık şimdi 33.haftamdayım doktora dedim su içsem yanıyor bi Miğde koruyucu ilaç yazın nolur diye bi tane verdi dünya varmış resmen rahatladım doktorunuza bi sorun verir belki sizede
rumeysa_d haftadayım hiç ilaç içmedim genelde maden suyu, boool su, sütle halletmeye çalışıyorum bir de gece yatarken yastığını dik tut derim yoksa ben boğazıma kadar yanıyorum
Eloyla tubico her gün 1 tane yemende sakınca var mı bilmiyorum. Bir de çok su içiyorsan sorun olmaz bence. Yine de deneyerek kendin anlayabilirsin
tubico sadecoffe daha başımdayım şimdiden haşatım çıktı süpriz yapıcaz diye kimseyede söyleyemedim ne anneme ne babama ne eşimin ailesine mücadele etmek çok zormuş ya 🥲
sadecoffe tubico ayy daha ilk günlerden mi başladı bide 🥹 çok zor oluyo ya ama ben bu verdiği hapla dünya varmış dedim çok rahatladım valla artık miğde ekşimesinden hayattan soğuyordum çünkü
anneoluyorumya Benimde aşırı derece yanmam oluyor maalesef muz ile süt ile geçmesini deniyorum ama çok kısa sürede tekrar başlıyor ondan dolayı gaviscon şurup içiyorum başka hiçbir ilaç kullanmıyorum rennie de var ama o bende etkili olmadı
tubico anneoluyorumya daha hiç doktora gitmedim yeni öğrenince dr gidin sonra gelin diyor diye biraz daha geç gidelim istedim ama hem kabızlık hem hemoroit hem mide yanması şimdiden mahvoldum inşallah böyle devam etmez ya 😔
mervekalkann Bende hamilelikten önce zaten reflü vardı. Hamilelik ile birlikte arttı doktorum gaviscon duo verdi onu kullanıyorum rahatlatıyor. 20+5 olduk.