nazende17 Rica ederim🌸 evet düzenlenen tarihimle uyumlu gitti hep. 15-20 haftalardan sonra Sat’a göre olan haftasını yakaladı, gelişimi önden gitti hep ama gebelik haftam düzenlenen tarihte sabit kaldı ona göre değerlendirildi. Böyle olması çok normal kafanıza takmayın sakın. Ben iki kızımda da yaşadım bunu