aslicancan Kızlar ayak altımda nasır cıktı doktora sordum duoderm nasır losyonu kullanabilir miyim diye kullan sıkıntı olmaz dedi ama yine de içime sinmiyor salistik asit içeriyor siz yaşadınız mı ne çözüm olur ki acaba
mafas aslicancan 1 sene çektim nalet nasırı 😁😁😁 doktora da gitmedim hiç ama canımı çok acıtıyordu artık bi komşum söyledi sıcak suda beklet ayağını bi 10-15 dk o arada nasır yumuşuyo acı falanda hissettirmiyo içini oy güzelce ben sivri törpü ile oydum en son dibinden kuru bi kabuk çıkıyo onuda çıkar bitti gitti bi hafta on güne kapanıyo o oluşan çukur boşu boşuna bir yıl çekmişim 😁