Son adet tarıhım: 3 Şubat
Ortalama adet döngüm : 28 gün
Beklenen adet tarıhı: 2 Mart
Dün (24 şubatta) idrar testı yaptım silik üstünde bır renktı ve pozıtıf dıye düşündük. Ama bugün verdıgımız kan testı ile negatıfmiş.
Yumurtlama donemını degerlendırmıştık oysaki.
Şuan adetıme 5-6 gun var. Bu saatten sonra gebelık olusabılır mi adet olana kadar? Denemelıyız mıyız bu süreçte? Yoksa bır sonrakı adet donemını mı beklemeliyiz? Bır ıhtımal gec dollenme sonucu vs kanda görülmeme ıhtımalı var mı arkadaşlar?