beyzaokanvebebek Kızlar şu an 19. haftadayım plasenta aşağıdaymış zamanla kendiliğinden düzelebilir dedi doktor daha önce başına böyle bir şey gelen var mı acaba
cemreveminnosunannesi Haftada aynısını söyledi, kanama ile hastaneye gitmiştim. 16. Haftada yukarı gitmiş. Dinlenip bol bol su içince düzeldi. 3 hafta resmen kalkmadan yattım