Meryematc1983 Merhaba ben 7 haftalık hamileyim 12 haftada seklaj yapilacak bi kaç yerden fiyat aldım arstirdim fakat 2000binlira 3000 binlira işediler acaba serklaj olan bayanlar sizler kaça yaptrdinz okadad herşeyi merak ediyorum ki öncesi ver sonrasinda neler bekliyor beni
Zhlcnr Meryematc1983 canım foyatından önce cok ıyı bır doktor bul bence her doktorun harcı degıl ozellıkle perınatolojı uzmanı olması senın ıcın ıyı olur unıversıte hastanelerı bu konuda daha tecrubelı ozeller degılde bana göre allahım yardımcın olsun
Meryematc1983 Zhlcnr inan fiyattan önce okadar çok arastirdimki artık öyle gece gündüz düşünüyor oldum nasil olacak diye siz oldunuzmu