emine136 adetim geçince yapmıştım bebetime ve nimo doğru sonuç vermişti en azından bi kaç gün adet gecikmesi bekleyin biliyorum zor oluyor ama iki hamileliğimde de bekledm hatta 2.sinde yokken sanki pozitifmiş gibi olmuştu hafif silik insan ümitleniyor üzülüyor sonra, o yüzden diğer testleri geçince yapmıştm