Sancı olabilir belki benimde adet sancısı gibi sancılarım var sanki ishal olacakmışım gibi sabah kontrolüm vardı doktor doğum başlamış dedi nstde 100 çıkıyor 2cm açılmam varmış bende eve geldikten sonra nişanım geldi ama sancılarım hala aynı şiddette çok aşırı değil takip edin sancınızı çok sık sık gelirse bence hasteneye gidin belki doğum başlamıştır en başlarda çok şiddetli olmuyor zaten bide ilk gebelikse çok uzun sürüyor diyorlar