esraezerr sorun olur mu bilmiyorum ama zaten o sarı süt sürekligelmeyecek ve ömrü boyunca bebeğinin bağışıklığının temelini o sütle sağlanacak o yüzden her bi damlası çok kıymetli benim gözümde 🫠🥹 benim daha erken haftalarda gelmişti sütüm doğumum sezeryan olmuştu sezeryandab çıkar çıkmaz emzirmiştim bebeğimi hiç beklemeden yani umarım sütünün olacağına delalettir benim öyle olmuştu 🥰