Kızlar son güne kadar dayandım, bugün dedim ki son bir test daha yapayım hala umutlarım tükenmemişti (sonucu tahmin ediyorsunuzdur) 😂 ama yarın geliyor gelmekte olan az önce tıklattı kapıyı eli kulağında.
Bu arada ben bu ay çok fena geçirdim pms dönemini nerden baksanız 10 gündür kasık bel ağrısı ölüyordum. Bu yüzden asla bebek harici bir şeye ihtimal vermemiştim. Hatta ben kaset teste inanmadım bir de kan verdim sağlık ocağına 😂 tövbe yarabbim ebe sonucumu görünce çok üzülecek çünkü bana bence hamilesin demişti 🥹🥹