serpilaslan33 Kızlar merhaba eşimde ve bende herhangi bir problem yok 1buçuk yılllık evliyiz hiç korunmadık çocuk istiyorduk hep olmuyordu geçen ay aşılma yaptım tutmadı sorum sizlere şu aşılamadan sonra doğal gebe kalan var mı yardımcı olur musun?
nononomolfix serpilaslan33 kaç yaşındasın canım benimde aynı durum 3 yıl oldu ama aşılama falan yapmadım hiç
tugceesnygt serpilaslan33 bende tüp bebek tedavisi görüyordum bizimki de öyle sebepsizdi 3 sene olmadı sonra aşılama denedik diğer ay hamileydim :) ayrıca esim sabahları aç karnına keciboynuzu özü içiyordu
Hirmm serpilaslan33 ben aynı bu şekildeydi esim ve bende hiç bı sorun yoktu aşılama yaptım tutmadı şuan 7 haftalık gebeyim kanamam var ama bebek iyi çok şükür
Htc4345 serpilaslan33 benim için öyle denilmişti 3 kere de olumsuz tüp bebek oldu 4.denemede oldu bütün testlerimiz temiz çıkıyordu
nononomolfix serpilaslan33 yaşın çok genç canım allah nasip eder önünde uzun yıllar var evet beklemek istemeyebilirsin ama aşılama için acele değil mi merak ediyorum sadece yaş doktor mu önerdi
Seyma8 Bizde aynı durumdan müzdaripiz bir düşük oldu 2 senedir hala gebe kalamıyorum sebepsiz infertilite deniliyor herşey yolunda ama gebelik yok ilaç kullanıyoruz vitamin sadexe okadar
serpilaslan33 Bu mübarek ramazan ayında Rabbim kalbimizden geçenleri niyetlerimizi kabul etsin inşallah ben hiç hamile kalamadım ne yazık ki 🥺
serpilaslan33 Prolaktine baktırdım 13.04 çıktı progestrona da baktırdım o da 13.12 çıktı doktor sonuçlar gayet iyi dedi herhangi bir sorun yok hormonlarında demişti
motherofcatss Benim de 1 buçuk yıl oldu. 2 aşılama yaptım tutmadı şimdi tüp bebek düşünüyorum. Aşılama ile vakit kaybettim ama denemiş oldum
serpilaslan33 Bende evliliğimin 2 yıl dolmasını bekliycem yine doğal gebelik için uğraşıcam senem dolduktan sonra tüp bebek düşünüyorum eğer olmazsa
1_2_3_4 serpilaslan33 benim tanıdığımın 10 sene olmadı kaç tüp bebek tedavisi yaptılar sonra kendiliğinden Hamile kaldı düşünmeyince oluyor demekki Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
serpilaslan33 Evet doktorum önermişti aşılamayı 3 defa yapma hakkım vardı ben bir defa yaptım çok ağrılı ve zordu diğer 2 sini yapmıyacağım bekleyeceğim hsg çektirdim tüplerim açık polikistik over vs. Yok
sehnazz000 serpilaslan33 bizdede sebepsizdi sonra bi doktora gittim benim amh düşükmüş 3 kere aşılama yaptırdım 2. Tuttu ilk çocuğum oldu 2.çocuğumda doğal yollarla oldu