hilal0100 28.haftada suyum geldi antibiyotik tedavisi gördüm 5 gün hastanede yatarak sonra evde devam ettim. Antibiyotik bitince enfeksiyonum yükselmeye başladı tekrardan doktorum beni şehir hastanesine yönlendirdi 9 gün hastanede yattım tekrardan antibiyotik tedavisi gördüm ama günden güne serviksim kısaldı bebeğim gelmeye çalıştı bir kez magnezyum filan verdiler durdurdular sancılarımı ama 2 gün sonra tekrar sancım başladı 31+1 de ve artık durdurulacak gibi değildi açılmam hızlı ilerledi doğum yaptım. Bebeğim de yoğun bakımda