Kızlar 4 yaşında kızım var ara ara bacaklarım ağrıyor diyo dün geceden beride sürekli bacaklarım ağrıyor diyo ve diz kapaklarının ardını gösteriyor. Bunun için yaklaşık 7 ay önce doktora götürdüm röntgen kan idrar hepsine bakıldı ve hepsinin sonuçları güzeldi. Boy uzamasına bağladılar. Kızımda zaten yaşıtlarına göre boyu fena olmayan bi çocuk. Ama bacaklarım ağrıyor dedikçe geriliyorum tekrar randevu aldım. Boy uzaması bu kadar ağrı yapar mı sürekli masaj yapmamı istiyor