dgngr özel hastane veya devlet hastanesi değil mesele bence, mesele doktoru bulmakta. Devlette bir doktor tanıdım ilgili, samimi, cana yakın, eşimi de içeriye alıyordu, Bursa’da kendisi Allah razı olsun ondan. Bursa’da 2 farklı özel hastaneye de gittim ama tavırlarından hiç ama hiç memnun kalmadım. Bursa’da devam etsem devlettekine giderdim büyük ihtimalle. İstanbul’da devam ettiğim için başka doktor arayışına girdim. Özel bir kliniğe gidiyorum ve aşırı derecede memnunum kendisinden. Grip olduğumu söylemiştim tavsiye verdi üstüne telefonla arayıp soruyor nasıl oldun diye, paragöz biri asla değil, normalde 27 şubatta randevum vardı, 24 şubatta da 32. Haftam dolduğu için şehir hastanesine çalışamaz raporu almaya gittim, (kendi doktorum özel klinik olduğu için bu raporu veremiyor maalesef) aradım haber verdim her şey yolunda muymuş muayene oldun mu diye sordu, evet dedim. O zaman 27 sinde gelmene gerek yok 2 hafta sonra gel dedi. Normalde bu fırsatı asla kaçırmazlar muayene ücretini almak için ama benim doktorum hiç öyle biri değil şükürler olsun. İstanbul’da şehir hastanesinde iki doktora da gittim bu arada ben bir şey sormadan asla söylemiyorlar bebeği ekranı çevirip göstermediler bile çok ilgisizlerdi, tersliyorlar bir de. Hatta birinde doktor yoktu bile asistanlar vardı asistanlar da doktorlardan daha egolu ve havalı. Korkudan hiçbir şey soramıyorsun. Yani demem o ki doktoru bulmak ve doktora güvenmek önemli, özel veya devlet değil.