Anneyim12 Kızlar eşim rahatsızlandi,Elazığ'da hastaneye gidecek.(kayinvalidemler orada)1 hafta kalacak.otirdugumuz sehirle arada 2 -2.30 saat yol var.hem onun yanında olmak hemde yolculuk açısından gebeliğim için risk almak istemiyorum.cok sorunlu bir hamilelik geçirdim.surekli düşük tehdidi,daha gecenlerde kahverengi leke ile hastaneye gitmiştim.ne yapacağım bilmiyorum.
Duyguxx Anneyim12 canım gidip pişmanlık yaşama ihtimalinde var... Eşinin yanında olmak tabi istersin ama bence riske atma sonra keşke deme🙏🏻