kartanesi___ Sezaryenden ne kadar süre sonra lazere gittiniz? Ben hamilelik öncesi tüm vücut gidiyordum. Devam etmek istiyorum ne zaman gidebilirim? 🥲
betulco kartanesi___ kuaförüm bebek ek gıdaya geçtiği zaman gelebilirsin demişti Lazer sütün tadını değiştiriyormuş söylediğine göre
kurkmantosuzmadonna kartanesi___ 1 yıl oldu doğum yapalım ben de evde yapacağım artık. Koltuk altımı yapmayacağım ama sütü etkilemesin diye.
tembelkiz kartanesi___ bende gitmek istiyorum ama şuan 2. Bebiş planım olduğu için gitmiyorum hamile kalırsam bırakmak zorunda kalacağım çünkü
betulco kartanesi___ orasını bende bilmiyorum ki geçen hafta öyle söyledi yine de sen bu dediğime kulak asma bende kuaförde yaptırmayacağım ev tipi lazer alırım yüksek ihtimalle Bu kkonuda doğum yapmış anneler daha bilinçli olur illaki cevap verirler
-Papatya33 Ben ilk sezeryandan 3 ay sonra başladım yüzüm ve koltukalti için. Diğerlerini çok sonra başlattim
kurkmantosuzmadonna kartanesi___ valla eşim evde olduğu saatlerde yaparım artık. Lazer geçmişim var ama geldiğim şehirde içime sinen yer bulamadım. En iyisi eve almak dedim bakalım deneyeceğim. 😌