melisozcn Hayattan sogutan bir durum. Hele ki bir çocuğunuz daha varsa keske. Hastanede bir odada bir kac gün dinlensem dedigim bir süreçten geçiyorum 😭 ya bos bos öğürmek nedir ya hic bir sebep yokken koku yokken bos bos öğürmek. Öğürdugune tiksinip tekrar öğürmek. 😪
bmkl melisozcn Ben de çok zorlanıyorum sürekli midem bulanıyor, halsizim, sürekli uyumak istiyorum, hayattan zevk alamaz hale geldim 😭 Psikolojik ve fizyolojik açıdan çöktüm ve daha yolun çok başındayım 8. haftamdayım
esmacuk melisozcn benim de ikinci hamileliğim gerçekten ikinci hamilelik daha zor oluyor çünkü ilgi bekleyen bir çocuk daha var yine ilkinde istediğin kadar yat uyu bir şey olmaz ama bunda mecbur çocuğa kahvaltı hazırlayacaksın yedireceksin tuvaleti de o suyu da bu suydu derken 50 defa kalkıyorum ayağa benim daha çok sabahları oluyor o öğürme hissi gerçekten çok kötü boşboş ölüyorum kusmuyorum da yine de şükrediyorum en azından kusmuyorum diye çünkü ilk hamileliğimde kusarak hastanelik olduğum oluyordu zor ama geçici bir süreç diye kendimi motive etmeye çalışıyorum en kısa sürede atlatırız bu süreci inşallah
merve588 melisozcn ilk 3 ay kendimde değildim Allah dan oglum sakinde zorlamadi beni hiç gebeligim boyunca her anlamda cok olgunca davraniyor 4 bucuk yaşına göre baya dikkatli yoksa fena birsey olsaydi napardim acaba diyorum 😂