Mirom Kızlar 1 oğlum var park beşiği var onda yatıyor 3.5 yaşında iki ay sonra ikinci oğlum olucak park beşiklere baktım cok pahalı kayinvalidem de mobilya beşik var ama tabi biraz büyük onu al dedi ama küçük bebek onda yatarmi yoksa anne yâni besik mi alayim bana fikir verin guzel annisler
YagmurDaskn Mirom Küçük bebek neden yatmasın ki büyük beşikte? Biz almıştık ablamın bebeği için doğar doğmaz kullandı şimdi 3 buçuk 4 yaşında kızı. İçine giriyor. 5 yaşına kadar da içinde yatabilir.