kızlar 23′ünde akıntı ve koku için doktora gitmiştim Vajinal ultrasonda yumurtalarımda kese gibi bir şey görmüştü doktor dış gebelik olabilir demişti yani dış gebelik olasılığı yüksek demişti daha doğrusu sonrasında da kan testi istedi benden sonuçlarım çıktı ve bugün baktık doktorla her şey gayet temiz ve hcg 1.20 çıktı doktora sordum yumurtalığımda gördüğünüz şey ne diye çatlamış olan yumurtalık dedi hamile kalma şansın yüksek istemiyorsan dikkat et dedi benim son adet dönemim 2 Şubat ve ben ovülasyon da pik dönemimi değerlendirmiştim ama yani henüz yerleşmemiş olabilir mi veya rahime henüz gelememiş sizce nedir yardım lazımmm ve gelecek olsn reglime daha var