semahayall İştahım aşırı açıldı çok korkuyorum , şuan +2 kiloyum , ilk hamileliğimde bu kadar değildim , neler oluyor anlamıyorum , mevsim kaynaklı sanırım sürekli evdeyiz ondan , nasıl iştahımı kapatabilirim ya nasıl