FasulyeveAnnesi Kuzular basım çatlıyo sanırım tansiyonum yükseldi nar eşkisi içe bilirmiyim bi zararı olur mu bebeğe ?
Duyguxx FasulyeveAnnesi canım ölçtürsene tansiyonu 14/9 ve üstüyse hastaneye git benim dün gece yükseldi 13/9 a . Protein kaçağın var mı?