Rmeysa_01 Kızlar yarım saat önce nişanım geldi önce açık pembemsi bir akıntı ardından koyu kırmızı kanlı şekilde geldi Sancıları takip ediyorum en son 4 dakika aralıkla tuttu Sancıların sıklığına rağmen yarına kadar beklersem bir sorun olur mu sizce
derya5960 Rmeysa_01 cnm ne bekliyorsun git doktora elitinin doktora gitmedi çocuğu engelli kaldı Allah korusun hemen git kan gördünmü
zehrakrdg Rmeysa_01 doğumun hemen başlayıp başlamaması kişiye göre değişiyor aslında. Bende düştükten 2 hafta sonra başlamıştı doğum. Önemli olan sancılar
esmacuk Rmeysa_01 bende nişandan bir hafta sonra geldi bebiş ama sancım yoktu sancınız da varsa beklemeyin doktora gidin hemen
sbulut64 derya5960 Rmeysa_01 nisanim 42+2de geldi 42+5te doğum oldu benim. Sancım vardı acilmam olmadı. Senin sancıların siklasmis gitmekle killica bir karar vermişsin. Dualarımız seninle
Rmeysa_01 esmacuk evet sancım çok kötü tutuyo mide bulantısıda tuttu biranda Nişanınız tek seferde mi geldi yoksa ardından kanama devam etti mi Ben kaç defadır peçete değiştiriyorjm
Rmeysa_01 Gencbirannis önce pembe renge yakın bir kırmızıydı sonra koyulaştı en son kahverengimsi geldi Nişan tek seferde gelmiyor muydu bu sanki kanama gibi kaç defa peçete değiştirmek zorunda kaldım
Gencbirannis Rmeysa_01 aynı şeyleri yaşıyoruz yaa bugun acile gittim çatı muayenesi bile yapamadılar ilerleyemedi ebe çok dar dedi açıklık yok dedi sonra bilmiyorum öyle dedi ama doğru muydu acaba
Rmeysa_01 Gencbirannis ben gece tekrar gitmek zorunda kaldım bugünde saat 4.30 civarı doğdu kızım Sizin durumunuz nedir ne yaptınız
19054206 Rmeysa_01 canım sancını takip et eğer dk sıklaşırsa git benimde ilk doğumumda nişanım gelmişti gece saat 1de saat 5te hastaneye gitmiştim sancım sıklaştığı için sabah 8de de doğumum olmuştu sende bi git acile derim